lite blandat

 
I veckan har jag köpt en hår olja har velat haft det ett tag nu så det va dags att köpa mina toppar är jätte slitna så det behövdes det va en ny prudukt från gliss. Och den här håroljan rekomenderar jag verkligen den reparerar topparna jätte bra. Andledningen till att jag köpte detta var att jag inte vill klippa mig pcj topparna va slitna så nu behöver jag inte klippa mig på ett tag, yeeee! ;)
 
Sitter nu och bloggar ska plugga för en uppgift ska skickas innan 12 annars får jag inte ledigt imorgon men har typ 5 timmar på mig och ska bara renskriva så det är lugnt. Vet att jag inte har bloggat ska försöka göra mer videobloggar då jag filmar från min mobil men det går inte så bra eftersom jag har fått spricka i bakkameran men kan filma med fram också men aja vi får se hur bloggningen blir är inte så bloggsugen längre kanske kommer tillbaka sen för just nu kännner jag att ja ba inte orkar blogga men ni får ha det bäst så kanske vi ses snart igen. Ni kan följa mig på instaram då jag uppdaterar veldigt mycket där heter jag wilmanylander, puss ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0