Ny kamera äntligen!

Nu har jag en ny kamera alltså system kamera är så himla glad nu. Det fick bli en 1100D den värkade bra för do, som jobbade där jag köpte den sa att den var bra. Så då köpte jag den. Jag kommer ju spela in vidoes med den fota och lägga ut på bloggen. Har inte fotat något en men batteriet måste ladda upp och det tar ca 2 timmar. Nu kommer min blogg bli bättre nu när jag har en bra kamera. Om jag inte sa det så är det en canon 1100D så om ni vill köpa en ny kamera tycker jag att ni ska köpa den. Fattar inte så mycket en. Men man lär vell sig mer så längre man har den. Och sen fick man en film om kameran med olika kategorier man kunde välja hur man ska fota bra osv. Nu kommer en bild på den därimot inte så bra bild ganska så suddig men tog den ju med min mobil. Puss!
 
köpte lite mer saker på rusta men ska vänta på kameran så jag kan fota det med den för som sagt batteriet har inte laddas upp en 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0