Hemma idag igen

Jag är fortfarande sjuk inte kul eller det tycker vell ingen när man är sjuk, haha
 
Men ikväll är det träning men kan tyvär inte gå då. Asså jag hatar hatar verkligen att vara sjuk inte få träna eller någort men om jag skulle gå ikväll kanske jag hade blivit sjukare och inte kunna gå till skolan på torsdag osv och har redan missat mycket och har inga böcker hemma så kan inte plugga så det suger hatar och ligga efter tillexempel matten osv ååååå sånt är livet hoppas jag blir frisk snart. Men som tur är att jag har ingen feber det är alla fall ett +
 
Men jag kanske gör en video blogg idag eftersom jag är hemma hela dagen så då har jag ju tid med att göra olika inlägg vi får se vad jag gör.
 
Snart kommer jag få min kamera eller få köpa jag ska köpa en så längtar då kommer jag verkligen sätta igång med bloggen och göra videos. För då har man en bra kamera och det kommer bli snygga bilder men mera. Så det är fett bra kommer gå ut och fota hela tiden längtar så mycket tills jag ska köpa. För har inte tid att åka eller min mamma och pappa måste vara med eftersom det är dom som har mina pengar. LÄNGTAR snart sönder mig, haha puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0