vilken dag asså!

Den här dagen har varit riktigt jobbig :( Idrott hade vi som fösrta lektion efter det så hade jag as ont i huvudet och magen så när jag kom till skolan efter idrotten orkade jag inget:(. Så en kompis följde med mig upp till skolsyster jag typ vila där och fick alvdeon. Jag ville verkligen hem men jag tyckte det var viktigt att stanna kvar i skolan så jag gick och åt lunch sen tog jag typ en till alvedon och sen gick det över men jag var liksom nära på att gå hem men aja. Hoppas på bättre dag imorgon. :thumbdown:
 
NU ska jag nog ta en dusch sen ta ansiktsmask för känner för det bara, men vi hörs hej då! tummen upp för ansiktsmask (stavning) thumbup:
 
ville då samtidigt tipsa om dessa för dom e bra!
 
nu ska jag testa den med choklad lukt men har nästan testat alla så hoppas den är lika bra som dom andra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0