så himla trött på allt! :/

Vaknade åt frukost skulle gå till skolan men då märkte jag att jag hade skit ont i magen så jag knappt kunde gå så skolan sket ju säg kan man ju säga. Men idag har jag haft det så jäkla tråkigt. Men jag har bakat alla fall, jag bakade choklad bollar världens o nyttigaste som finns asså men jag gjorde det alla fall. Men ikväll är det träningen jag ska nog gå för jag har inte direkt ont i magen plus jag är fett taggad och det var ju ett tag nu sen jag träan så kan behövas, haha :D bjuder på en liten smile där hihi 
 
 
ska nog börja updatera nu längtar som fan till helgen för då kanske jag ska köpa en efter längtande sak men då får ni se då om jag har köpt, kan ni gissa vad det är?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0