händer inget speciellt idag!

Först snart ska jag ner på träning i svartbäcken men killarnas träning. Efter det ska jag hem duscha sen ska jag och min syster til haninge centrum för att köpa en sak. Sen därefter alltså vi åker hem imellan och sen typ till ica maxi med mamma så det blir vell att jag är för det mesta hemma dig. Om det inte händer något sen liksom att jag går ut eller något men aja det tror jag nog inte. Det kan vara skönt att vara hemma ibland sen har jag inte gjort klart alla hemstudio uppgifter ska räkna lite matte senöva länder och huvudstäder skit tråkigt men sånt är livet har bara lust att skita i det men jag känner för i år att få bra betyg alltså denna termin satsar alla fall ett D i matte vilket jag inte kommer få för ligger liksom på E nivå nu men vet aldrig, haha men nu tycker jag det här inlägget blev för långt så hoppas ni stog ut och läste puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0