är så jävla taggad!

På fredag åker jag på läger med cheerleadingen så himla taggad asså. Men problemet är att jag kanske inte kommer blogga så mycket kanske ett två inlägg men kommer säkert spela in massa videos och sen typ lägga upp dem men det tar vi sen men nu till träningen
 
Träningen:
 
träningen gick bättre en vad jag trodde vår bygg grupp klarade libb och sen ut i scorp är så himla stolt för våran topp har inte kunnat det förut så det vra ju nice. Tränade idag 5 timmar och kände att jag byggde på mina muskler lite för det var liksom hård träningen men ni får ha det så gött så hörs vi, puss!
 
 
 
 
 
livet för mig e cheerleading utan det vet jag inte vad!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0