2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, när jag började på cheerleading
 
Hur har ditt 2012 varit? Det har inte alls varit bra det har sugit
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Ja självklart ska det bli bättre! :D
 
 
Blev du kär i år? nja sådär kan man säga
 
 
Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? vet inte riktigt datum, men när jag sluta på gymnastiken
 
 
Vad är din största framgång 2012? vet inte
 
 
Bästa köpet? Jag har inte köpt något stort så vet inte
 
 
Vad spenderade du mest pengar på? I år har jag nog spenderat mest pengar på kläder
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? gangnam style tror jag
 
 
Vem har du umgåts med mest? vet inte, detta år har jag nog umgåts med massa folk
 
Bästa minnet från 2012? vet inte har så många men typ när jag åkte på läger
 
 
Hur många kysste du? Har inte kysst någon 
 
 
Har du haft ett förhållande under 2012? nej det har jag inte har varit singel hela året och det har varit riktigt skönt 
 
 
Är det något du saknade år 2012 och vill ha 2013 vet inte men jag kommer vell alltid sakna gymnastiken hade liksom gott på det i 8 år 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0