Snart Farsta centrum med bästa!

Vi fick sluta tidigare idag för vi hade prov som sista lektion och då fick vi sluta en timme tidigare. Jag skulle till Farsta Centrum med linnea och efter har vi träning så jag åkte hem hämta saker så nu är jag i soffan och snart ska gå. Så snart ska jag tillbaka till skolan. Jag ska handla en sak men det får ni se på bloggen ikväll eller på måndag eftersom jag inte typ kan blogga i helgen men om den saken kommer mer info. Puss!
 
 
mina hunters är mitt liv! :D Har inte haft dom så mycket men denna vecka har jag haft dom mycket vädret har ju varit så ganska blaskigt (stavning) så då är det ju bra att ha hunters. Om man inte gummistövlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0