18:16 ingen mat

Jag kom hem var så himlans trött så somnade i soffan. När mina föreldrar kom hem och vi skulle äta något men det var tydligen fryst och jag bara åå nej för jag var as hungrig så ska vell inte äta på ett tag. Vi hade matte prov idag det gick bra bättre en vad jag trodde hoppas på E imorgon tagga prov bioligi/fysik men det handlar om fotosyntesen så enkelt för det var bara en sida man skulle kunna och kan det. 5 dagar tills tävliing tagga stort men precis hände det en sak men tänker inte ta upp det men det har årnat sig typ så hoppas att det går bra. Ska förmodligen färga mitt hår i veckan kanske blir på torsdag måste köpa färg osv... då få ni se hur det blev på bloggen sen.
 
 
i höstas, omg mitt ansikte, haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0