1 Advent

Nu har det för sig gått hela dagen men aja. Jag vaknade upp hos min kompis. Vi gjorde fattigare riddare för ni som inte fattade så sov jag hos en kompis. Men vi gjorde fattiga riddare. Och ni som inte vet vad det är så är det bröd och pankaksmet som man doppar brödet i och sen stekar på en panna med smör. Sen när man stekt klart tar man kanel och socker på.
Sen när ja kom hem så gjode ja inget speciell tog mest lugnt och fixade med julen osv. Sen åkte ja och mamma till port 73 för att handla lite grejer. Sen när ja kom hem skulle ja på träning. När ja kom hem hade vi det riktgt mysigt drack glögg och åt lussebulle och pepparkaka hur gott är inte de? Nu har ja tänt lite ljus och gjort det mysigt och sen ska ja snart se första avsnittet av julkalendern jag tycker det är en tradition för mig så ja tittar alltid på det varje år. 
Men ni får ha det så bra så ses vi i nästa inlägg och det blir vell imorgon.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0