- Veckans planer -

Förlåt för världens dåligaste  uppdatering. Men jag har helt enkelt inte hunnit sen så har ja heller inte vetat vad ja ska blogga om. 
Men i måndags hade jag träning så han inte blogga varken på morgonen eller kvällen så det fick bli idag istället. Kanske inte uppdaterar så himla mycket för att ja hinner inte mycket prov osv nu. När ja kom hem från skolan idag var ja typ halft sjuk kände mig lite risig sen hänt en massa i skolan så kan va därför. Gå in på min youtube kanal där jag heter wilma nylander där ja ska börja med videos. 
 
måndag: Träning plus plugg
 
Tisdag: plugga
 
Onsdag: Träning och plugga innan för träningen börjar 8
 
Torsdag: Plugga 
 
Fredag: träning 
 
Lördag: Träning
 
Söndag: Träning 
 
 
Min vecka ganska mycket träningar men för att på lördag ska vi visa upp eller vi ska ha för innebandy grej så vi brukar inte träna på lördagae men den här veckan ganska så jobbig men glöm inte gå in på min kanal.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0