skype med jacqueline

Jag skype med Jacqueline men hon kunde inte det längre så då passa jag på att blogga! Imorgon ska jag upp ska passa små pojkar. Och ska gå vid halv 11 sen ska ska jag på dans. Och sen vara med linnea och ha det grymt kul! Men det var lite fakta om imorgon men nu kommer om vad jag har gjort idag! :D
 
IDag var jag i skolan men var en snabb dag så det var nice efter det så var jag med caroline. Vi köpte godis och vinto alltså det e en läsk. Efter det frog vi hem till henne kollade på film och sen gick vi ut och sen skulle jag hem och äta. Det böev taco grymt gott sen kväll och nu sitter jag vi datan och bloggar hej då sötisar puss! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0