hatar skolan fuck :(

Hatar värkligen skolan det är det sämsta som finns. Varför finns den okej visst är den bra men man kan gå i skolan tills man går ut 7:an sen räcker det jag behöver inte lära mig mer. 
 
Idag i skolan var det som vanligt förutom att det var kanelbullens dag då jag trodde våra lärare skulle strunta i det men det gjorde dom inte. En av mina lärare kom in med en bulle var till oss och dricka. Hon hade köpt dom. Jag vill bara säga en sak hon är fan bäst när det gäller sånt men nu tänkte jag inte skriva så mycket mera puss <3
 
 
hej då!! kika mig <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cia-Maria

HUR FAN KAN DU SÄGA SÅ OM SKOLAN!? Utan skolan hade du inte kunnat ett skit!

Svar: Jo så är det ju. Men ibland känner jag att jag hatar skolan och då skriver jag så. Men jag tycker skolan inte är rolig varför ska jag då skriva att jag älskar den för jag hatar ju skolan!
wilmanylander.blogg.se

2012-10-17 @ 21:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0