Svar på frågorna!

One direction eller Justin bieber? One direction asså jag gillar båda fast jag gillar mer One direction LÅTAR 
 
Katt/hund Då väljer jag nog HUND
Har du ett djur? Nej jag har inga djur
vad heter din bästa vän! Jag har så många men man kan säga att alla min vänner jag umgås med hela tiden är mina bästavänner!
 
 
Favorit mat? Tacos, Stavning 
Favorit godis? Vet inte 
Favorit dricka? Vatten och Coola
 
 
Nämn 3 av dina favoritbloggar  Jag har så många så jag vet inte!
Vilken är din favoritaffär? Ginatricot
Vilka är dina bästa vänner? samma fråga igen ni har svaret där uppe, haha!
Vad skulle du göra om du vann en miljon?:) Åka utomland och köpa massa kläder allt jag vill ha!
 
 
Hur många unika läsare har du per dag? :D <3 Jag har runt 20 ibland inga alls 
 
 
Är du kär just nu ? Nej jag är inte kär just nu!
 
 
Vem är din idol? ;) Vet inte 
 
 
 
Det var det hoppas ni blev nöjda med detta! :D Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0