HEJ HEJ

Jag åkte typ till skolan 10.15 imorse när jag kom till skolan så hade vi svenska i 40 minuter sen var det lunch. Efter det så gick jag och min kompis linnea upp till matsalen då vi såg att det var potatis bullar det är ju ganska så gott. Men när vi vel hade börjat äta på dem så kändes dom inte klara dom var fan vita. Så då drog vi upp till centrum för man måste ju typ äta något för att orka med. 
 
Sen efter det var det massa lektioner som var tråkiga..... 
 
AA men sluta 15.10 då kom linnea till mitt klassrum och vi åkte hem till mig och flummade nej men vi hade kul vi gjorde inget speciellt men typ prata och sen typ inge mer. Vi åt mat och sen typ satte på hos tränings kläder för vi skulle ju på träning. När vi var på träning så var det alla fall skit kul men nu får jag inte skriva mer blir alldelles för långt men hoppas ni stog ut att läsa :P PUSS och föresten GODNATT 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0