dagen!

Vi börjadeju med att ha idrott klockan 08.00 efter det hade vi håltimme. Sen hade vi nårgot  men aa skit samma. På typ lunch rasten gick jag in i en dörr för det var en kille som jaga mig och så vände jag mig om och då slog jag i ögat så nu har värst stora blåtiran det facking svullet och allt ORKAR INTE... kommer typ vara helt blå i skolan imorgon mobba mig inte ni som går i min skola, haha
 
Men efter skolan drog jag och ida tea hem och hade det riktigt kul skojar inte nu men vi öva på en dans som vi ska ha på skol idrotten alltså vi kommer hålla i en lektion tillsammans. Efter det så gick vi med ida till busshållsplatesne och vi hade det skit kul vi tog massa foton och bomba instagarm, wilmanylander följ. Men det var allt för mig, PUSS och godnatt blir inget mer inlägg <3
 
 
cool man e ra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0