Ny header på bloggen! :D

Ja som ni ser så har jag en ny. Den vart jätte bra kommentera om du tycket den vart bra. Ikväll så har jag sprungit ute med mamma det var roligt men fick bara så jävla ont i knänen jag vet inte varför? Men det är något konstigt med dom känner mig såååååå glad vet ni varför jo snart sommarlov jippi lediga i två hela månader lite mer till och med.
ses!
saknar dig Rebecca hoppas du vet det men du är min vän hela livet ut i alla fall fast vi inte träffas ofta! Vi har inte varit på länge vet inte varför? Saknar dig otroligt mycket hoppas vi ses i sommar <3

Kommentarer
Postat av: linniz♥

vem har gjort headern och hur många läsare hr du perr dag ? :)

2012-06-11 @ 22:35:07
URL: http://sosweetie.blogg.se/
Postat av: wilma

Det är en annan som har gjort den jag vet inte hur många läsare men vill ha flera

2012-06-13 @ 09:01:20
Postat av: Rebecca

Jag saknar dig oxå Wilma! <3

2012-06-13 @ 11:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0