Då är man hemma!

Jag har kommit hem från min kompis men det var för ett tag sen men var rätt så trött så orka inte sätta på datan så det blir ett inlägg nu! Okej kan berätta lite om helgen den blev super. Först så åkte Tea och jag till Wilma när vi kom dit så gjorde vi inte så mycket. Sen så gick vi ut me alla hennes hundar Wilma har fott en hundvapl den var så söt ååå jag dör. Sen hämta vi filmer hos tea som vi skulle se på sen så gick vi till Wilma igen så då frös vi så mycket så mycket så då bädda vi ner oss i täckerna så vi blev varma. Sen efter det så gick vi och handla chips o godis o läsk :D sen såg vi på en film sen såg vi på titanic jag trodde inte att jag skulle börja gråta men det gjorde jag i slutet så då satt vi alla tre och grinnar värkligen och då snackar jag inte om lite asså mycket! hehe efter det så var klockan tre på natten så då sov i soffan med typ kläder. På morgonen så vakna vi vid 11 gick och satte på en film såg på den. Efter en stund till så såg vi på en till! Och sen var den roliga helgen slut det var det! Har varit en underbar helg med er Wilma Tea det hoppas jag att ni vet!
image description
puss o kram! blir ett inlägg imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0