Snart drar jag!

Ja snart drar jag till grekland ska bli så nice med värme och mycket bad ska försöka bli riktigt brun! Kommer nog blogga där jag ta med min data så något inlägg blir det nog.
 
Men nu kan jag berätta om dagen jag cykla upp til brandbergen för att träffa Caroline och vi handla kakor och lite sont för att ha med oss till badet brandbersbadet vi bada några gånger sådär men inte så mycket senare så åkte vi hem till mig och fixa kläder för vi skulle springa. Kom hem till carro och sen sprang vi hela 3 km kanske åter lite men jobbigt :P Sen så gick vi ute och fota lite det var roligt blev jätte bra bilder som kommer på FB :P tror jag! Nu chillar jag bara aa men det var allt ska blogga mer nu minst ett inägg per dag kanske blir en video denna vecka ;) 
 
PS. kan inte ladda upp bild är något fel :P

Kommentarer
Postat av: Linnea

Va jättegärna med i min tävling för att kunna vinna ett par fina örhängen! :)

2012-07-03 @ 08:04:26
URL: http://linneagullungen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0