Grymt kul idag!

Ja det var fett kul idag jag bada med Caroline vid lill rudan den bad platsen som ligger mitt i mot rudan nähä kanske ni tänker nu men aja.
 
Först så åkte vi upp till brandbergen centrum för vi ville köpa vanilj mjölk. Det är ett sugrör som man dricker med mjölk och vi köpte också samma fast jordgubb det var faktiskt grymt gott! Sen så tog vi bussen till haninge centrum för att köpa slucsh stavning och sen köpte vi godis också! Sen åkte jag hem och åt mat. Och nu sitter jag här och bloggar :) Imorgon blir det packa och städa rummet vilket är tråkigt men det roliga är att jag åker till grekland på fredag JIPPI!!! :) hehe 
 
 
blev en ganska liten bild men aja HEJ DÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0