Flaten badet :D

Idag var jag vid flatenbadet och bada det var grymt kul jag hoppa från feman men det var inte så läskigt men kul! :D Nu sitter jag och tänker på hur kul det kommer bli på lägret jag ska på om en vecka men först och främst så längtar jag tills jag ska få mitt elf smink.
 
Men nu tillbaka till lägret jag ska ju till värmland på läger det brukar alltid vara lika kul varje år men vi var på ett vattenland förra året som var super kul! :D vi ska dit i år igen. Men jag vet inte hur det blir med bloggningen då förhoppningsvis så ska jag försöka blogga lite där men man brukar liksom ha fulltupp hela tiden. Jag pratar mer om det i nästa inlägg :D
 
puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0