Dagen :D

Hej idag har jag varit i Port73 och i Haninge centrum med min syster. Jag handlade en hand där man kan hänga smycken på och en muffin porslin burk där man kan öppna locket och lägga lite vad man vill. Det där handlade jag på
In och Fin. Sen köpte jag en tröja på Hm och sen på ginatricot så köpte jag ett panban som var som en rosett på. Orkar inte lägga upp bilder gör det  imorgon om jag hinner. Sen så gick jag och mamma upp till centrum och handla godis det var inte kul för jag ramlade. Det var en tråd som var i ihoppknuten så jag kom i med fötterna där och ramla så det gick hål i min nya taihts och började blöda låter lite klantigt men det var jätte murkt och halt. Sen när vi skulle gå hem så halkade jag igen inte kul det där gjorde ont men det var på isen. Det var dagen Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0