.... :D

Har ingen rubrik. Men har kommit hem från gymnastiken nu de var väll en okej träningen men lite tråkig. Men nu sitter jag här i allafall. Dagen vi har hemstudidag i dag så jag skulle jobba matte idag men så tänkte jag jag vet inte hur man gör så då fråga jag Maja om hon kunde hjälpa mig så då gick jag till henne är typ klar jobbar lite mer imorgon är ledig då också. Sen efter det så var jag hos farmor och efter det gick jag till 67:an det är som ett fritis till ni som inte vet. där såg vi en film hur många lingon finns det i välden han inte se klart skulle ju gå till träningen men här får ni se lite av den blev ett långt inlägg hoppas att ni orkade läsa.
Den var skit film kul att se men han ju inte se hela så det blir väll att man får hyra den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0