tja bloggen!

Dålig uppdatering men nu ska det bli bra igen. Jag sov hos carro igår till imorgon så nu ka jag förklara, haha
 
Jag och min pappa åkte för att fixa bankort till mig fast det var tydligen något fel på nordeas system osv... orkar inte förklara om allt som hände denna dag. Men efter det så åkte vi hem jag packade mina saker sen kom carro och hennes mamma och hämta mig. Vi åkte där efter till carro och hängde hos henne en stund senskulle hon klippa håret hos frisören så då åkte vi till sågen. Efter det så åkte vi hem till henne åt tackos sen så såg vi på film och sen kom hennes brosa hem så vi var med han och hade det faktisgt riktigt kul, haha men sen var klockan 11 vi tog bort sminket osv.. sen så prata vi och så till klockan 1. Sen vakna vi att carolines borsa kom in och skrämde oss, haha men då var klockan halv 10 så vi hade inte sovit många timmar. Men vi gick upp åt frukost sen så kollade vi på tv sen klädde vi på oss gick ut och åkte pulka som var skit kallt. Men vi gick in och sen åt vi lunch sen så ett tag gjorde vi inget ting men sen gick vi och mötte ida och sen till carro. Jag prövade hennes löshår hon ska sälja det så kanske ska köpa det eftersom det e samma färg som mitt det var faktisgt riktigt snyggt men aja. Sen så fotade vi massa modell foton. Sen skulle jag hem, men det var nog det jag har gjort dom här två dagarna men nu ska jag inte skriva något mer men vi hörs kanske gör en videoblogg vem vet? PUSS!
 
 
min hunters älskar dom verkligen skit mycket :*

Kommentarer
Postat av: blondintjejen

Sånna där mjukisar har jag också! xD <33 :*

Svar: haha, okej <3
wilmanylander.blogg.se

2012-12-28 @ 21:01:55
URL: http://www.mandizzen01.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0