NU sista, haha

Nej mne vi hade sista lektionen typ. Men på måndag så ska vi bara ha matte sen inga mera lektioner och på tisdag bio med klassen som ska bli ganska så kul men aja på onsdag så ska vi bara typ städa ut skåpen få betygen grymt nervös asså men det var ju skönt att höra att man alla fall har ganska så bra betyg är inte riktigt nöjd men men. 
 
Idag efter skolan så åkte jag och en kompis till port73 för att jag skulle handla en sak sen handla vi saker till våra cupcakes som blev skit bra kommer med bild! NU ska jag ner för att äta middag sen vet jag inte vad jag ska göra. ååå juste imorgon är det sista gången med små killarna inför jul så då får deras mamma och pappa komma och kolla min mamma ska komma och kolla PINSAMT... HAHA men puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0