mår liksom inte så bra, fast en sak gjorde min dag, haha!

Jag mår ju direkt inget vidare för att betygen sket sig denna termin föruton ett ämne det var idrott. Gissa vad? Jo jag fick ett B är så lycklig över det. Fast alla andra ämnen var jag inte nöjd i fast vi har ju inte fått det har bara fått reda på vad jag har fått för betyg i idott osv orkar liksom inte förklara allt. 
 
Dagen,
 
Jag hade alla lektioner sen drog vi hem. Jag och nogra andra färga min kompis hår, haha. Sen gick jag hem jag och mamma åkte till farsta centrum för att kolla på skor till min cheerleading sen handla vi mat och sen åkte vi hem och nu sitter jag här. LEDIGA IMORGON JAAAAA. Igenkligen skulle vi ha 30 minuter svenska men våran svenska lärare var så snäll så vi får stanna hemma vi ska vbara läsa igenom ett papper sen klart så fett chill. Sen ska jag till skolan för att möta upp en kompis vi ska typ åka hem sen är det träning är fett taggad är juluppvisning i helgen TAGGA! blev ganska så långt inlägg hoppas det inte blev alls för mycket att läsa, haha puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0