känns inte som det e julafton imorgon, kommer inte kunna somna!!!

Kommer inte kunna somna ikväll så därför ska jag sätta på en jäkla bra film så jag ser till att somna så jag orkar en hel julafton, hihi men snart ska jag hoppa in i duchen för att frächa till mig (stavning) men aja. Undrar verkligem vad jag får men hoppas på mycket pengar osv.. men kommer med en video kanske imorgon kväll på allt jag fick så jag kan liksom visa. Men ändra så kommer den imorgon eller på typ tisdag!
 
Veckan ser ut!
 
måndag: julafton 
tisdag: jag ska sova hos carro! 
onsdag: sen då dagen efter på mellandagsrean med henne
torsdag: Fixa ett bankomat kort
fredag: vara med en kompis, haha
lördag: vet inte
söndag: vet inte men det e bara kommentera om någon vill vara med då, haha
 
sen veckan efter vet jag inte en
 
PUSS GOD JUL PÅ ER ALLA 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0