ganska så konstig dag!

Vi böjade klockan 09.00 vi fick våran mat sen så åkte hela vårt arbetslag till stan för att se på bio, jag visste att filmen skulle vara tråkigt. Filmen hette the hobbit typ plus att den var tre timmar lång och sen handla den om troll osv.. haha skit tråkig. Efter filmen skulle vi hem vi kunde ta buss fast det fick vi tydligen inte för en fröken så vi blev jävligt dampiga för hon var skit otrevlig, hehe men då fick vi ta pendelståget med alla andra. Sen dorg vi till centrum kollade på massa saker sen träffa jag en kompis som jag inte hade träffat sen i sommars så det var ju kul! Det var allt, puss!
 
JAG SKA GÖRA 

The Cinnamon Challenge!

HAHAHA KOMMER BLI SKIT KUL SKA SPELA IN FILMEN IMORGON SEN KOMMER DEN UPP, HAHAHAHA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0