bra start på lovet, haha

Det är ju bästa starten på lovet det börja med att jag blir sjuk, allt piss just nu! Jag och carro efter skolan åkte och kollade på julklappar köpte några saker. Efter det så drog vi hem till henne för att hämta saker hon skulle sova här vi kollade på film osv.. men när jag vakna så var jag typ sjuk hade skit ont i halsen och var förkyld ont i huvudet men mera. Vi åt frukost sen kollade vi på film och sen åkte hon hem för det är ju inte så bra om hon blir sjuk, haha 
 
men puss på er!
 
 
ganska så stolt endå för betygen men bara 40 minuters frånvaro på en hel termin, men aja 

Kommentarer
Postat av: Anonym

High Five!

fick 0!

Svar: haha
wilmanylander.blogg.se

2012-12-22 @ 22:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0