är skit taggad!

Idag är det juluppvisning och är sjukt taggad asså det ska gå bäst! Igår kväll gjorde jag typ inget hade det trååk och detsutom gick jag och la mig skit tidigt för jag var as trött. Igår var det ju uppvisning med mina små killar jag fick massa presenter för jag hade hjäpt till denna termin så å blev jag såklart glad kanske visar det sen någon dag. Men vi hörs antigen ikväll eller imorgon bitti börjar klockan 11.00 så skönt eftersom jag kommer vara skit trött efter juluppvisningen. Just nu är mina mamma oh pappa och handlar julklappar, längtar som en galning till JUL, puss!
 
föresten vad tycker ni om den nya headern jag tycker den alla fall blev ganska så bra!
 
hoppas det går bra idag jag har ju gjort illa handen så kanske inte går det bästa men endå kommer lägga på salva osv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0