Wilma tipsar!

Behöver ni hjäp med få bort finnar. Då är jag till hjälp!
 
1. Du använder dig av 
 
 
2. Först så tvättar du med det här medlet 
 
3. Sen tar du det här ansikts vattnet 
 
4. Sen tar du den här salvan
 
 
Det här använder jag mig av. Men man ser ju ingen förändring direkt man måste hålla på med det morgon och kväll det väljer man ju själv men måste typ göra det i en månad för att se förändringar. Men en finne försvinner vell snabbare men om man vill liksom ha ett fint anstikte så ser man det på en månad men det hjälper mig så köp det tycker jag det här kan du hitta på sidan http://www.yves-rocher.se
 
Sen så finns det ett annat som jag har hemmma och som jag tänkte visa 
 
 
Det är nästan samma grej att behandla man tar den fösrsta där det står en etta på och sen tar man tvåan och sen trean ja det var allt jag tänkte visa när jag tipsar HEJ DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0