Hej alla fina bloggläsare!!!! :))))

Hej! idag så har jag inte gjort så mycket jag har mest packat för det mesta. Sen har jag handlat vantar också. För jag åker till ÅRE imorgon!!!! det ska bli så kul att få åka lite skidor men vägen upp är inte så rolig 12 timmar. Men som tur är att jag har film och se i bilen. För jag var på maxi idag för dom skulle handla mat så då passa jag på att handla två filmer det var två för 99kr. min data har dvd så det är bra! och sen har jag lite mer fimler jag ska ta med mig som jag har hemma! kanske blir ett till inlägg kväll innan jag åker tror nog jag kan blogg lite där uppe det beror på om det finns internät men det tror jag det blev ett väldigt långt inlägg hoppas ni orkade läsa :))))


här är vantana jag köpte.



Här är min bästis jag SAKNAR!!! henne så himla mycket har inte träffats på en termin <3 <3 <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag saknar dej me bästis !!!!! ❤

2012-04-06 @ 18:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0